wtorek, 4 sierpnia 2015

August summer

 

            Upały nie odpuszczają, postanowiłam również nie odpuścic moim spodenkom ;-) Aby nie wyglądać jednak zbyt monotonnie postanowiłam zaakcentować  to letniąnarzutką w dość mocnym kolorze. Osoby które znają mnie lepiej lub dłuższy czas śledzą mojego bloga wiedzą, że nie boję się ani mody ani koloru . Kiedyś marzyłam o zostaniu projektantem ale sen ten zburzyło nieumiejętność krawiectwa. Jestem antytalenciem pod tym względem a maszyny się wręcz boję. Szanuje zatem wszystkie panie krawcowe !
Miałam lekki dylemat w podjęciu decyzji odnośnie dzisiejszej stylizacji, a mianowicie z paskiem czy bez? Zdecydujcie sami co według Was lepiej wygląda. Miłego dnia!



















              Kimono - Mango
              Wedges - Babou
              Obi - Mango
              Bag - Bocage

61 komentarzy:

  1. Un color precioso, con o sin cinturón, está genial.
    Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
  2. loveeee! This kimono is so beautiful and the belt is gorgeous too. I wish I had long legs like you haha

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Pam:-) I also do not have long legs, it's all about the shoes;-)

      Usuń
  3. Uwielbiam taki styl :-) Wygląda to super !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. So cute kimono!
    You look perfect for summer! :)
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twoje wdzianko :) Można wykorzystać je na kilka sposobów

    OdpowiedzUsuń
  6. Z paskiem. Zdecydowanie z paskiem :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing photos :)
    And you look stunning!
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kimono, no i ma tak modne teraz frędzle
    mi się podoba wersja z paskiem

    OdpowiedzUsuń
  9. BOSKO!! Fajne jest to, ze takie kimona można nosić jak się chce i z czym się chce! Obie wersje są świetne, jedna - bez paska na luzie, stylowo, typowo dla boho, a druga z paskiem - świetnie podkreśla Twą talię i daje wrażenie bardziej kobiecej wersji, mi tam podobasz się w każdej ♥ pięknie wyeksponowane nogi!!! Buty - znów rewelacyjne! Co stylizacja, to podobasz mi się coraz bardziej kochana i zaskakujesz !!!

    Pięknego dnia życzę, buziaki :****
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko dopasowane IDEALNIE. Nie aby mnie to dziwiło, bo w Twoich stylizacjach zawsze wszystko jest na tip top. Jak zwykle zazdroszczę Ci butów. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi podoba się bardziej z paskiem, a narzutka jest boooska! Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. great photos, I'm in love with your hair style!!
    Bjinhos Sandra Color-s

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kimono!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Narzutka bardzo fajna i podoba mi się bardziej z paskiem bo i pasek jest też świetny !Pozdrawiam serdecznie.
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska stylizacja. Uwielbiam frędzelki. :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/pudrowy-roz.html

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne kimono :) i z paskiem i bez wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zwykle swietnie wygladzassz:) kocham koturny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz i czerwień bardzo Ci pasuje ;) To kimono jest świetne , skusiłam się na podobne, napisze o nim jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie, jak zawsze. Zdecydowanie z paskiem lepiej, gdyż podkreśla talię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te veo guapísima... Un beso desde Murcia....

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, you look so beautiful my dear!! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. cudnie wyglądasz w tym kolorze!!!!!
    przyjemna stylizacja <3333

    OdpowiedzUsuń
  23. mi zdecydowanie bardziej podoba się bez paska ;) bardzo ładnie Ci w tym różowym!

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyglądasz, śliczne kimono :)
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Love the boho vibe of this kimono !!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł z przewiązaniem tego kimona w pasie! ♥
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  27. You look beautiful dear!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/no-drama-with-newdress.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne jest to kimono z frędzlami! Podobają mi się też sandałki na koturnie :)
    Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I really like how you styled that kimono...it looks amazing both with and without that lovely white belt.
    You look absolutely perfect dear!
    wonderfully feminine and chic summer styling<3

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. super blog! :)

    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniała narzutka kochana i super torebka,wszystko fajnie razem wygląda:)))
    Buziaczki:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Cute look! I like your kimono! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna narzutka i torebka <3 wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe BOHO!!!
    pozdrawiam:*
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  35. really love your kimono! so pretty my girl!!

    Besitos
    Bego
    Tenemos nuevo post!
    Simply 2 Wear
    Facebook
    Blogloving

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne zestawienie z tymi białymi spodenkami

    OdpowiedzUsuń
  37. You look so lovely in this kimono! I really like the way it looks on you belted. You shouldn't give up on your dream to design clothes. Have you ever thought about hiring a seamstress to make your designs?

    astylishlovestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń