czwartek, 6 sierpnia 2015

Chic & Glam - in the world of hats


       Wspominałam kiedyś o planowanym poście w którym główną rolę będą brały nakrycia głowy. Dzięki życzliwości Chic & Glam w Angers zrobiliśmy sesję zdjęciową w fascynatorach i kapeluszach na specjalne okazje. Każdy wie ,jak bardzo potrafią one ubarwić wygląd i nadać specyficznego charakteru nawet najprostszej kreacji. Uważam ,że powinny być bardziej popularne ,gdyż są po prostu piękne ! Zapraszam do oglądania,ciekawa jestem który najbardziej przypadł Wam go gustu :-)



































   Had and headpieces - CHIC & GLAM in Angers

     Dziękuję serdecznie za wizytę na moim blogu i komentarze .

72 komentarze:

  1. Very nice and beautiful hats ♥

    xo Sabine - Bling Bling Over 50

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicja!!! Matko jak Ci w takich kapeluszach i fascynatorach pięknie!! Juz mówię,który mi najbardziej przypadł do gustu, ale najpierw muszę pozachwycac się Tobą :)) przecudnie wyglądasz w tym pomaranczowym fascynatorze i równiez pomaranczowym dużym kapeluszu - to jest Twój kolor absolutnie ♥ i to zdjęcie, gdzie masz wzrok wbity w podłogę...i ten kapelusz własnie...boskie!!! Gdy patrzę na te zdjecia to mam wrażenie, że zostałaś wyrwana z dawnych czasów...masz idealną urodę do tego typu nakryc głowy, slicznie i masz taka ładną cerę :**** mój faworyt to ten maluszek, czarny z woalka :) ale nie wyobrażam sobie siebie w tym w ogóle :D :D świetny post !!!!! Pięknego,słonecznego dnia kochana :*****

    Buziaki, Asia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za tak słodkie słowa ;-) Z miłą chęcią przeszłabym się z Tobą do podobnego sklepu i napewno wybrałybyśmy coś pięknego dla Ciebie ! Miłego dzionka Asiu,buziaki :-)

      Usuń
    2. Wiesz jak to jest, wszystkiego trzeba spróbowac :) kto wie, może bym się przekonała :D ale naprawdę wygladasz w nich przepieknie ♥ az widzę Cię w takiej stylizacji rodem ze sredniowiecza, piekna gorsetowa suknia..pałac...Ty z mała parasolką przechadzasz się po tych zapierających dech w piersiach ogrodach ♥

      Usuń
    3. Napewno byś sie przekonała, przecież je lubisz-widać to na ostatniej stylizacji ;-)

      Usuń
  3. Najlepiej Ci w duzym pomaranczowym!💜

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba czarno biały ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś przepiękną kobietą więc do twarzy Ci w każdym. :-) Ja pewnie skusiłabym się na wersje klasyczne black&white. Najbardziej mnie zachwyca właśnie pierwszy czarny i czarno-biały kapelusz. Sukienka też wspaniała i wyglądasz w niej jak milion dolarów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te nakrycia głowy, a Tobie w każdym do twarzy :) Mi osobiście od zawsze podobają się te z woalkami... może kiedyś się na taką ozdobę zdecyduje, chociaż nie wydają mi się one zbyt wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Fascynatory są wygodniejsze od kapeluszy gdyż umocowane są na spince lub opasce;-)

      Usuń
  7. whoa! you look so posh! :D love the blue one on you :)

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  8. w dużym pomarańczowym kapeluszu .....przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. What a REAL princess!!!! Love your classy and fabulous style!
    www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten ogromny pomarańczowy jest świetny. Wyglądasz w nim zjawiskowo:)
    Jest w czym wybierać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie to wygląda :D
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/soczewki-i-kosmetyki_6.html poklikasz ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Każesz wybrać ? to niemożliwe, wszystkie są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Me gustan todos, me encantaría llevar alguno. Te sientan fenomenal.
    Saludos querida Alice.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow!
    Amazing hats!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne są. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna ♥ pięknie wyglądasz w kapeluszach :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. magnifique <3
    cudna stylizacja kochana, cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. amazing hats, you look fantastic my dear! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow awesome ♥♥
    Welcome to my blog♥
    KOKA

    OdpowiedzUsuń
  20. I'm crazy for hats, could stay awhole day in a store like this! ^^
    You look so pretty and elegant, very refined!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post! Wszystkie te nakrycia głowy są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Love these hats! I want them all!

    www.rosyoutlookblog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile szyku kobiecości dodaje nakrycie głowy, Wyglądasz pięknie, niczym księżniczka

    OdpowiedzUsuń
  24. strasznie mi się podoba Twoja elegancja:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham takie nakrycia głowy, więc wszytkie biorę a tak nawiasem mówiąc to wczoraj zaszalałam i kupiłam 3 kapelusze. Alice, wyglądasz przepięknie we wszytkich !!! Pozdrawiam serdecznie.
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Preciosa selección de tocados y sombreros. Besos

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh my those are such lovely hats on you! I really like the large brim orange one and the orange netted small pill box hat on you. How fun!

    astylishlovetory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Very pretty, love all of the hats!

    Let's follow each other on Bloglovin'?!

    xx Falasha

    Bite My Fashion ll Instagram ll Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  29. Amazing hats! Want them all! Have a nice weekend :)

    Kisses from Ukraine
    http://veronica-mangojuice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. nice as always, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale Ci dobrze w tych nakryciach !!! Nie każdemu pasują, ale Tobie jest w nich super !

    OdpowiedzUsuń
  32. Te kapelusze to prawdziwe cudeńka. Świetnie będą pasowały na wielkie wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne nakrycia głowy, robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful hats and headpieces! <3
    I wish I could go there and buy all of them!
    have a wonderful day! :)

    new post on WHITE JOURNAL
    WHITE JOURNAL by Marissa Abigail

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja za nimi generalnie nie przepadam, więc się nie wypowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  36. These hats are so beautiful! They look great on you :)

    www.fineclic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uff, nareszcie dotarłam...
    Jestem absolutnie zachwycona Tobą w fascynatorach i kapeluszach.
    Raj, po prostu raj!!! Ja odkryłam sklep w Kakowie i zamówiłam 1 toczek i 3 fascynatory.
    Niebawem je pokażę:)
    Moc buziaków.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kapelusz fantastyczny ! :)

    Kochana mam prośbę ... Poklikasz w poniższe linki ?
    KLIK KLIK KLIK
    Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  39. So cute!
    <3

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie wyglądały interesująco.
    Zapraszam do mnie
    http://sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteś stworzona do noszenia kapeluszy i fascynatorów <3 Wyglądasz niesamowicie dostojnie, takie nakrycia glowy pasują do Twojej delikatnej i szlachetnej urody!
    Najbardziej podobają mi się ten czarny fascynator z woalką <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Nice hats, very chikly)))
    Your blog very cool, i follow you)
    Please, read my blog, if you want http://bezdushna.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  43. such fun head pieces alice! so classy x

    theleeday.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi podobają się zwykłe fedory, ale jakoś się wstydzę nosić :) Szkoda że w Polsce kapelusze nie są już takie modne. Znaczy nie widuję ich na ulicach, modne to może są ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. przedudowne cudeńka!! najbardziej podoba mi się pomarańczowy kapelusz i czarny z siateczka! prześliczna są :)
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    i w poprzednim poście

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow jakie cudeńka.
    Przepięknie w nich wyglądasz.
    Kocham biel i czerń, więc te najbardziej przypadły mi do gustu. Ostatni też cudowny.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz cudnie. Co jeden to piękniejszy od drugiego. Mam taki mniejszy w szarej tonacji, ale używam go tylko na Sylwestra :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądasz rewelacyjnie:) Wszystkie na swój sposób są cudne :)

    OdpowiedzUsuń