niedziela, 2 sierpnia 2015

Wishlist from Dresslink

 Zawsze byłam ciekawa sklepów ,które są na banerach moich kolezanek blogerek. Nigdy jednak nic nie zamawiałam, gdyż nie miałam pewności co do jakości sprzedawanych produktów. Całkiem niedawno sklep Dresslink zaproponował mi współpracę. Otwarłam ich stronę i ku mojemu zdziwieniu zobaczyłam niesamowicie tanie rzeczy na każdą kieszeń . Na dodatek oferują tam kreacje nie tylko dla nastolatek, gdy zobaczyłam szeroki wybór kurtek i płaszczy od razu pomyślałam o następnych stylizacjach :-) Nie byłabym kobietą gdyby mnie to nie zainteresowało, więc postanowiłam wypróbować co nieco. Poniżej zdjęcia wybranych przeze mnie ciuszków, będę wszystkim bardzo wdzięczna za klikanie na poszczególne fotki. Poinformujcie mnie a ja też to samo zrobię na Waszych blogach.

 






41 komentarzy:

  1. Ceny faktycznie niskie, ale co z jakością? Kupowałaś coś z tego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy, dzis złożyłam pierwsze zamówienie i jestem bardzo ciekawa ;-)

      Usuń
    2. Bardzo podobają mi się ich sukienki. Mam od nich bluzeczkę oraz sukienkę i są super, Uważać trzeba tylko na rozmiary:)

      Usuń
  2. Super, gratuluję współpracy !!! Jestem ciekawa Twojej opini na temat jakości tych rzeczy :) Fajne pozycje wybrałas, mój faworyt to ta boska skórzana !!! Mogłabym ją mieć we wszystkich kolorach !!! Poklikane kochana :)

    Buziaki!!
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu<3 Ja już rozglądam się za garderobą na jesień więc dlatego moje wybory są jakie są ;-)Buziaki :-***

      Usuń
    2. Ja juz niestety też :) a Twoje wybory są swietne . Czekam oczywiście aż zaprezentujesz coś z tej firmy na sobie :))

      Zapraszam do mnie :**
      Buzka!

      Usuń
  3. Niektóre rzeczy i ja chętnie dodam do mojej wishlisty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy, super! :-) Rzeczy bardzo ciekawe zwłaszcza te skórzane i koronkowe spódnice. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko wygląda bardzo ładnie :)

    Ja jednak boję się zamówić jakieś ubranie, ponieważ mogę nie trafić z rozmiarem...

    Kochana poklikałam :*

    Pozdrawiam <3
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:-) Ja zamówiłam większą numerację gdyż te chinki są miniaturowych rozmiarow..

      Usuń
  6. Najbardziej podoba mi się koronkowa spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane ;)

    stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele fajnych rzeczy mają:) Ta różowa sukienka jest piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe czyli ja nie jestem kobietą bo odmówiłam współpracy :D Poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Kasiu, musiałam jakoś ten post napisać,a ty kobietką jestes ,na dodatek bardzo ciekawą :-)

      Usuń
  10. your wishlist is fantastic my dear!! lovely items :D xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. moja lista juz do mnie dotarła:) ubran nie zamaiwałam bo chyba nie maja mojego obecnego rozmiaru

    OdpowiedzUsuń
  12. Getry świetne :) Ta różowa sukienka zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. So cool! I love those leather skirts!

    www.rosyoutlookblog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the long dress, nice selection! Bisous, *-* Sand. *-*

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  15. love all ieces, nice selection
    fabulous look, great style
    I wish you an happy day
    see my NEW POST
    fashion blogger Pamela Soluri

    OdpowiedzUsuń
  16. you look great in that pink dress :D

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też Dresslink zaproponował współpracę, muszę sie zastanowić, gdyż Twój post mnie zachęcił do bliższego przyjrzenia się sklepowi.

    OdpowiedzUsuń
  18. również dostałam propozycje współpracy, a że ubrania mają genialne to się zgodziłam;)
    Poklikałam, poklikaj też proszę u mnie w poście z dresslink (trzeci od góry;))

    OdpowiedzUsuń
  19. These leggings are so cool and I also love the lace skirts and floral dress, I need them!:)
    xxM
    http://sunstreetbymonica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne ubrania na obrazku, ale nie wiadomo jak wyglądają w rzeczywistosci.
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Everything featured is lovely - great pieces! :)

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie ten sklep w ogóle nie kusi, ale życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely post. Dress link is an amazing site to shop from. You don't have gfc on your blog. How can I subscribe your blog.
    ❁ ❊ Kanwalikram's Blog ❊ ❁

    OdpowiedzUsuń
  24. te skóropodobne spódniczki <3
    mega <3

    OdpowiedzUsuń
  25. This is a lovely wishlist!

    astylishlovestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje!
    Klikniesz u mnie? Ja klikne u Ciebie!
    http://zmianoo99.blogspot.com/2015/07/kolejna-wishlista-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń