sobota, 14 listopada 2015

White & Grey


          Witam Was dziś kochani bardzo spokojną stylizacją.Zapewne myślicie:co jej się stało??? Nic się nie stało ale i ja od czasu do czasu lubię spokojne i jasne kolory. Marzyła mi się od jakiegoś czasu długa tunika, spotkać je można w każdej sieciówce. Co prawda gdy ją ubrałam mój ukochany stwierdził ,że wyglądam jak tybetański mnich ale po jakiejś chwili zmienił zdanie ;-) Wiatr wiał niemiłosiernie i już chyba tak zostanie przez najbliższy sezon , więc nie dziwcie się gdy mam fryzurę jaką mam;-)


















                                                      Fur- Dresslink
                                                      Tunic - Zara
                                                      Necklace- Zara
                                                      Pants - Mango
                                                      Heels -H&M

125 komentarzy:

  1. uwielbiam oba kolory osobno i razem! :)
    swietny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, tunika świetnie wygląda w połączeniu z futerkiem :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne cudownie cudownie ❤ wszystko bardzo mi się podoba, od stóp do głów!! Przepiękna kolorystyka, popiel z bielą to moje ukochane połączenie. wyglądasz obłędnie... i to futerko - och boskie, Botki rewelacyjne!! Zwróciłam uwagę na śliczną biżuterię, istne cudeńka ❤ Świetnie wyglądasz, takie jesienne kobietki to ja lubie ogladać hihih

    Miłego weekendu kochana, lecę na obiadek !!
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Asiu, miłego weekendu! Buziaki :-***

      Usuń
  4. Interesting pieces in this look.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, świeży look :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Futerko w krowie ciapki skradło moje serce :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-D moja córka też miała takie same skojarzenia ;-)

      Usuń
  7. Ja mam takie wrażenie kochana, że na Tobie wszystko świetnie wygląda i we wszystkim cudownie się prezentujesz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great layering! You created a very elegant outfit....White and grey is a lovely match. Both of these colours are perfect to create outfits that are perfect in its minimalism. I really like how you wore that long shirt over jeans and under that fur coat...and the necklace is beautiful. You look fantastic!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę świetna stylizacja ;) to futerko jest przepiękne!! http://scarlecinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna tuniczka i brawo za to, że nadal nosisz białe spodnie. Ale najbardziej elektryzujące jest futerko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, futerko ubrałam w sumie dla zabawy ;-)

      Usuń
  11. Biały z szarym fajnie połączyłaś. Futerko bardzo ciekawe.
    Przyzwyczaiłaś do wyrazistych kolorów, a tu taki spokój.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, ten spokój nie będzie na wieki :-D

      Usuń
  12. Piękne kolory ! Futerko ma cos fajnego w sobie :) cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie. Moje kolory . Ostatnio takiełagodniejsze jakoś do mnie czule przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne futerko :) Sama bym w takim chodziła ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Great styling you look lovely.Your necklace is so beautiful.Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ogromnym fanem bieli i szarości, wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. sweterek genialny, naszyjnik też:) W ogole całośc ciekawie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne kolory i zdjęcia :)
    ta szara tunika jest śliczna :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Och!!!! Uwielbiam takie ,,tybetańskie" tuniki ;)!!!! Pięknie wyglądasz!!! Futerko dodaje stylizacji pazura!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. your fluffy coat fabulous
    I wish you an happy day
    a big kiss
    <<< fashion blogger >>>

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne masz futerko:)

    fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. very interesting post ! nice pics ! keep working dear you blog is really great

    www.madamedaria.blogspot.com if you like my blog , please follow me I will follow you back

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię takie jasne stylizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Interesująca tunika :) Świetnie komponuje się z resztą stylizacji! Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  26. amazing,you look fantastic
    Great pairing

    OdpowiedzUsuń
  27. I love this outfit, you look gorgeous here!

    RAYDANT Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. What a great look. The jacket is amazing :)

    xo Sabine

    OdpowiedzUsuń
  29. Love your outfit! Great style!

    Visit my blog - FASHION BOARD

    OdpowiedzUsuń
  30. This is absolutely stunning! Have a great new week.

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Follow my blog with Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh I love it your coat darling!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Me gusta mucho el color y el abrigo me imagino que será de pelo artificial ¿Verdad??
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Esto es de piel sintética, tener una buena noche :-)

      Usuń
  33. Piękne futerko i naszyjnik też niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Lovely outfit! I love your coat :) xx

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zwykle ciekawa stylizacja, w której niesamowicie wyglądasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. JUST LOVVVVE your combos of cream, whites and grey! SOOOO chic! And your necklace is so cool! LOVE the chains!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podobasz mi się w tych kolorkach, stylizacja jest świetna i to futerko na Tobie wygląda super !!! Wiatr we włosach jak najbardziej !!! Romantycznie. Pozdrawiam Cię Alice serdecznie.
    http://krynka.pyn.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Very chic and classy layered look! Love the fur coat, it's beautiful!

    Prudence
    www.prudencepetitestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny zestaw. Jest spokojnie ale absolutnie nie nudno. Świetne futerko:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Your jacket is too cool!!! What a stylish outfit, you look fantastic Alice! Baci, Coco et La vie en rose fashion blog - Valeria Arizzi

    OdpowiedzUsuń
  41. kochana wyglądasz jak milion dolców;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Właśnie mi przypomniałaś że nie zagrałam w lotto ;-)

      Usuń
    2. Tydzień mija mi szybko, jak z bicza strzelił ;-) A ja tak lubię :-)

      Usuń
  42. Ja nie lubię jak coś mi wystaje spod płaszcza, psuje mi estetykę :D Ale w Twoim futerku się zakochałam, strasznie mi się podobają futra, ale boje się kupić bo mam wrażenie że bym tego nie nosiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszenie futra jest kwestią przyzwyczajenia, ja ubieram od czasu do czasu ;-)

      Usuń
  43. im in love! this look is sooo perfect! *-*

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  44. I love your fur coat
    Looks so cute on you

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, szczególnie kurtka w łatki:)

    OdpowiedzUsuń
  46. tybetański mnich hahahaha Ci nasi faceci to mają pomysły :P ja, gdy ubrałam kombinezon, mój stwierdził, że wyglądam jak japonka :O

    świetną masz tą tunikę, niby wszędzie jest ich pełno, ale takiej fajnej akurat w żadnej z sieciówek nie widziałam, więc możesz czuć się dumna :)
    i piękny naszyjnik :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tunikę kupiłam(jak zwykle) przez internet-wolę tak kupować;-) Pozdrowionka!

      Usuń
  47. White and grey is classy and elegant combination!
    You look very fine! :)
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  48. Oh my goodness, I'm in love with your fur coat, Alice! Simply stunning!!! You look soo beautiful always! Love your style!
    www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Amazing outfit dear!

    Hope you can check out and comment on my blog too!

    Miss Joy

    OdpowiedzUsuń
  50. Powiem szczerze - nigdy nie kupiłabym nic z tych rzeczy. Ale jiedy patrzę na te zdjęcia, widzę idealną stylizację! Magia!

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  51. cudowne futerko i połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Great layering of the tunic and the fur coat. I love your necklace, so dainty. Looking great girl.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow! Amazing look!
    I really love your fur coat, is stunning!
    Kisses from Spain dear!

    http://www.coco-smile.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. I'm in love with your coat! It's absolutely stunning :)

    www.fineclic.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo mi się podoba ta stylizacja! Wyglądasz świetnie, nietuzinkowo :D

    OdpowiedzUsuń
  56. That coat is amazing , the styling is just perfect ! Awesome look!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  57. those colours are perfect for you!
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2015/11/wide-leg-cropped-trousers.html

    OdpowiedzUsuń
  58. I swear adding statement necklaces to outfits looks so chic! Love the boots too babe!

    TIFFANYXOXO.COM

    OdpowiedzUsuń
  59. Loving the winter vibes here! You layered everything so perfectly. That coat is especially fabulous!

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    OdpowiedzUsuń
  60. i love the grey shirt and the necklaces!

    OdpowiedzUsuń
  61. You have excellent taste! I love the colors. Very beautiful outfit:)
    ///
    pinkrabbitbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam taka neutralna tonacje! Jakbym mogla to bym sie ubierala w szarosci codziennie!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. so beautiful coat!!! love it!

    Besitos
    Bego
    Tenemos nuevo post!
    Simply 2 Wear
    Facebook
    Blogloving

    OdpowiedzUsuń
  64. Love the grey shades!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam
    Dziękuję za wszelkie plusiki u mnie:)
    Fajna stylizacja..lubię tuniki
    Pięknej jesieni życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo ładna stylizacja :) Czasami ja także lubię takie jasne, stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  67. What a lovely coat!! XXX
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  68. Pomysłowo dobrane! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetnie wyglądasz, uwielbiam białe spodnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  70. Rewelacyjny zestaw! Niesamowicie podobają mi się i kolory i ich połączenie -brawa!

    OdpowiedzUsuń
  71. Fantastyczny look :) świetne to futerko, bardzo ładnie dobrałaś jasne dodatki, bardzo mi się podoba :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwielbiam połączenie bieli i szarego,wygląda tak świeżo:),wspaniały futrzaczek:)))

    OdpowiedzUsuń
  73. Such a perfect look darling! I totally love the necklace!!
    Baci,
    Coco et La vie en rose - Valeria Arizzi

    OdpowiedzUsuń
  74. la giacca è molto particolare

    http://bellodiesseredonna.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetnie, uwielbiam to połączenie kolorystyczne! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  76. That faux fur is super gorgeous <3

    OdpowiedzUsuń
  77. You look so stunning doll! I like the coat :)

    Florals&Smiles

    OdpowiedzUsuń
  78. Oryginalne futerko :) Fajnie, że zdecydowałaś się na białe spodnie, bo idealnie zgrały się z tuniką :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Uwielbiam ten zestaw kolorów. Koszula jest absolutnie zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  80. Genialnie to wszystko wygląda, rewelacyjna koszula i futerko. Kolorystyka perfekcyjna !

    OdpowiedzUsuń
  81. Wiatr pięknie bawił się Twoimi włosami. Zestaw rewelacyjny, a Ty śliczna, ale to już wiesz przecież. :)

    OdpowiedzUsuń