sobota, 18 marca 2017

Bags S/S 2017



                  Projektanci  ,odnośnie torebek na nadchodzący sezon , podeszli do sprawy bardzo artystycznie . Zarówno forma niektórych cudeniek jak i kolorystyka może się wydawać niektórym osobom ekstrawagancka. Przyznam szczerze , że i ja byłam w lekkim szoku gdy zobaczyłam niektóre modele.Część z nich jest bardzo ciekawa ale pojawiają się w niektórych kolekcjach  prawdziwe brzydactwa i  nawet nie zamierzam pokazywać na swoim blogu;-) Zapraszam Was do krótkiego przeglądu.




















53 komentarze:

  1. Piękne! Najbardziej podoba mi się czerwona :-) Ostatnio mam jakiegoś bzika na czerwień i za takimi się rozglądam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piekne, kazda na inna okazje lub wyjscie! REWELACYJNE !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks a lot :D

    Nice post my friend :D I really love structure bags :D

    NEW BRANDING POST | Enjoy Portugal with LifeCooler.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre modele są fajne ale nie każda z tych torebek nadaje się na wyjście choćby ta z tą dużą ilością łańcuchów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahhh so many cute bags! The first one is my favorite :D
    LA VEINE

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te wszystkie torebki! Uwielbiam taką nieprzewidywalność i oryginalność w modzie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza torebka jest po prostu urzekająca! Ma przepiękny, kolorowy motyw, a dzięki swojemu klasycznemu kolorowi, powinna pasować do większości rzeczy :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm... chyba mimo wszystko zostanę przy tradycyjnych wzorach torebek :) Takie eksperymenty nie są dla mnie niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydałam już wszystkie 'wiosenne' pieniądze hhahaa - a tu znowu kuszące propozycje hahaha . Śliczny wybór - miłego weekendu - całuski - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając naszą kobiecą naturę na pewno jeszcze coś na wiosne kupisz ;-)

      Usuń
  10. Śliczne torebki ale trochę nie w moim stylu. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebki bardzo ekstrawaganckie i awangardowe w wielu przypadkach. Ale to lubię. Zdecydowanie propozycje godne uwagi. Pozdrowionka! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś te torebki nie mój gust, żadna nie przykuła mojej uwagi

    OdpowiedzUsuń
  13. Oryginalne te torebki! Brązowa ze złotą rączką jest po prostu cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta pierwsza ma świetny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. większość widziałabym w swojej szafie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. torebeczki prezentują się niezwykle efektownie :-) Masz rację cześć z modnych w tym sezonie to prawdziwe potworki :) U mnie niedługo tez pojawi się torebkowy wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. A very interesting post !!! Thank you for your comment on my blog!!! 👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  18. Są piękne :) Szczególnie ta pierwsza...

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza Diora i czerwona najbardziej mi się podobają.
    Projektanci wymyślają różne dziwactwa ale jest też wiele pięknych egzemplarzy.
    Serdecznie pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Love all those colorful bag, the 6th is my favorite.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdpowiedzUsuń
  21. I love bags so much! This is really chic inspiration. Thanks for the takeback dear.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta pierwsza podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wonderful collection of bags. The 1st bag attracted my attention!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne torebki. Każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne torebki! Pierwsza najbardziej mi się podoba!
    Miłej niedzieli! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne torebki, ale dla siebie wybrałabym czerwoną.

    OdpowiedzUsuń
  27. aż trudno zadecydować , która torebka najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, dear Alice! You show here the very best bags! This is the perfect post for me ... as I#m definitely a bag lover :) Thanks a lot!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem maniaczką torebek! PIerwsza(biała z haftami) jest obłędna!
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Torebki uwielbiam. Ostatnio sprawiłam sobie torebkę z gitarowym paskiem.
    Z Twoich sugestii najbardziej spodobały mi się propozycje torebek umieszczonych w tali. Od dawna takiej szukam( może trochę w innej stylistyce).
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta pierwsza torebka jest cudowna! Ja teraz szukam torebki w kolorze pudrowym różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ;)

    Essa seleção está incrível!

    Ótimo domingo!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. I love the Dior bag and Gucci is just upping their game with every collection.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. These bags are stunning! The Dior one is my favorite. :) Thanks for sharing!

    Best,
    Christina
    Looks by Lau

    OdpowiedzUsuń
  35. I'm loving that hand held ring bag babe! SO many beautiful bags for Spring! Hopefully I can purchase one new bag for spring =)

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe propozycje torebek kochana. Mogłabym mieć każdą z nich, są fantazyjne i czasem do prostego stroju wystarczyłoby dodać tak cudną torebkę i już wyglądamy olśniewająco :)
    Jestem właśnie na etapie poszukiwań torebki idealnej i ciężko się zdecydować, bo tyle wzorów mi się podoba <3

    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam problem aby zdecydować sie tylko na jedną,widziałam ciekawą w Mango ale będę się jeszcze rozglądać ;-)

      Usuń
  37. Pierwsza torebka niezwykle misterna, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow! What a wonderful selection! I really liked the bags!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  39. My favourite bags are the brown ones...that is my style :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe będą torebki w tym sezonie. A z tych tutaj zaprezentowanych podoba mi się ta z pierwszego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  41. Woow such stunning bags !
    Love thoses.
    xx,
    Margot
    https://troughthepasturesofthesky.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne torebki <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. that first bag is absolutely perfect.

    OdpowiedzUsuń