piątek, 8 września 2017

Autumn outerwear



              Projektanci na nowy sezon zaskakują nas wyborami kolorystycznymi, pojawia się srebro, czerwień, turkus, delikatne brązy i szarości. Znacznie mniej jest koloru bordowego i ciemnej zieleni. Zasugerowałam się tym i stworzyłam moją listę odzieży wierzchniej ze sklepu Rosegal. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu moje propozycje.
Jeżeli chcecie zrobić tańsze  zakupy w tym sklepie polecam użycie hasła Rosegalxie na końcu  transakcji.




                                                     Embroidered denim jacket - price here




                                                         Floral jacket - price here




                                        Fleece lined biker jacket- price here




                                                      Trench coat - price here




                                                      Plaid trench coat - price here


29 komentarzy:

  1. Podoba mi się płaszcz w kratę, jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz w krateczkę jest przepiękny :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się Twoje propozycje, szczególnie beżowy płaszczyk i kurteczki, super :) poklikane wszystko :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje Alu. Szczególnie podoba mi się płaszczyk w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna skóra bardzo mi się spodobała :) Musze zerknąć na cenę i pomyśleć nad zakupem :) Jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gorgeous list, nice trends
    NEW REVIEW ON MY BLOG <<< MyBeautyBox Back to Cool >>>
    have an happy day
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Beżowy płaszczyk i kurteczka w kwiaty super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jakie fajne młodzieżowe propozycje.
    Uwielbiam taki powiew trendów.
    Prezentuje się rewelacyjnie te skórzana kurteczka.
    Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)


    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks a lot :D

    great sellection :D in love with first denim jacket and the last plaid coat :D

    NEW TIPS POST | 6 Must-Have BEAUTY PRODUCTS for SUPERMARKET :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszcz w kratę bardzo mi się podoba.
    Moc ciepłych pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastic choice! The trench coat is so cool. I want to have the same. Thanks for sharing dear.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten drugi jacket kurtka i ostatni płaszcz po prostu mega.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice selection! I wish you happy weekend!xx

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm in love with the denim jackets! They're gorgeous! :D

    https://filipa-goncalves.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  15. O, widzę masę przepięknych rzeczy i z zasadzie mogłabym nosić wszystko z wyjątkiem tej czarnej kurtki z futerkiem, bo mam wrażenie że trochę go za dużo xD Nie jest to po prostu mój styl, ale za to zakochałam się w tej kwiatowej bomberce <3

    Zapraszam na koreańskie rozdanie u Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  16. a great entry, it's a pleasure to always stop by here, happy day !!
    👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszcz w kratkę porywam...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne okrycia wierzchnie, ta dżinsowa kurtka (30.22$) jest kapitalna, ale chyba najbardziej przypadły mi do gustu czarna ramoneska (50.66$) i płaszczyk w kratę (57.33$)

    OdpowiedzUsuń