niedziela, 3 września 2017

High heels from Rosegal


           
                 Kto dłużej śledzi mój blog ten wie, że jestem miłośniczką wysokich obcasów. Nic przecież nie zdobi lepiej kobiecych stylizacji niż właśnie buty tego typu.Najlepiej noga wygląda w otwartych czółenkach choć ja osobiście wolę z wiązaniem przy kostce. Na takie upodobanie ma wpływ moja praktyczna natura , chodzę bardzo szybko a wiązanie powoduje lepszą stabilność. Dziś pozwoliłam sobie wybrać parę ślicznych modeli ze sklepu Rosegal ,który ma bardzo szeroką ofertę obuwia , ubrań oraz torebek i akcesoriów. Dajcie mi znać czy coś przypadło Wam do gustu ;-)



                                             Chunky heel pumps - price here




                                                              Apricot pumps -price here

                                                               Golden pumps-price here




                                       
                                          Embroidered shoes - price here




                                                     Silver pumps - price here  



29 komentarzy:

  1. Super buciki :) kochana nie wiem czemu, ale nie działa mi żaden link.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne buciki - pierwsze i trzecie bardzo mi się spodobały :) Cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te bordowe śliczne ;) 31,73 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buciki, te beżowe w kwiatki skradły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Apricot pumps pasowały by mi do torebki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie przepiękne! Miałabym problem ze zdecydowaniem się na jeden konkretny model :) Nie mam jeszcze żadnych butów w tym stylu, ale gdybym miała wybierać to chyba spośród tych bordowych z drugiego zdjęcia, albo tych z haftami <3


    Zapraszam na koreańskie rozdanie u Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  8. son todos preciosos, yo soy super fan de los zapatos

    OdpowiedzUsuń
  9. Srebrne są świetne ja niestety przez kręgosłup nie mogę długo chodzić w takich wysokich ale bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. thank you my sweet friend :D

    wooow, the second pair, in burgundy color is amazing :D

    NEW GET THE LOOK POST | What Do You WANT to dress UP in SEPTEMBER :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I need all of them!! amazing the first one.

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Very elegant and chic shoes! Love your choices dear.

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm glad to see you again for my blog, your post is very interesting!!!kiss
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie świetne, ale pierwsze (31.73$) i drugie (36.32$) podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłoby się chętnie.
    Buciki jak się patrzy.
    Niezwykle fajne te w kwiatuszki.
    Pozdrawiam serdecznie! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wstyd przyznać, prawie zawsze w płaskich chodzę:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastic selection Alice ;) Can't wait to see you wearing them :)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/09/09/tuscany-siena/

    OdpowiedzUsuń