czwartek, 2 listopada 2017

Easily



         Ramoneski chyba nigdy nie wyją z mody. W tym sezonie pojawiają się  trochę dłuższe , z kożuszkiem. Moja pochodzi ze sklepu Rosegal i jest bardzo cieplutka. Posiada ona wiele zamków oraz kieszonek. Można ją nosić z dołączonym paskiem lub bez. Z tego sklepu wybrałam sobie również czarne kolczyki  , ostatnio mam słabość do takich większych ;-)

        Biker jackets probably never get out of fashion. This season, they appear slightly longer, with a artificial sheepskin. My jacket is from Rosegal and it is very warm. It has many zippers and pockets. Can be worn with or without attached straps. From this shop I also chose black earrings, lately I have a weakness to such larger ;-)











                                                             Shoes - Glamorous (Zalando)
                                                             Jacket - price here
                                                             Earrings- price here


43 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz. Zawsze podobały mi się takie kurtki, chyba muszę kupić (: Modnie, stylowo i bardzo ciekawie. Kolory extra. Życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją na oku, kurcze już żałuję że jej nie zamówiłam :) śliczna i pięknie w niej wyglądasz 😍 kolczyki również śliczne 😊 poklikane

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka jest świetna a w połączeniu z czerwonymi spodniami stanowi mega stylowy zestaw :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie wyglądasz, a kurtka jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio skusiłam się na podobną kurteczkę ;) 48,39 3,42 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. So cool, alice!
    Those black earrings go well with that biker style!!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach ta czerwień, naprawdę rządzi i to cudownie :) Świetna ocieplana ramoneska, trochę jak kurtka motocyklowa, przełamuje delikatnie elagancję zestawu :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Estas estupenda...un saludo desde Murcia...muy guapa....

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kurtka! No i rzeczywiście bikery są wiecznie modne, więc na pewno długo Ci się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam ramoneski z tym że ja mam takie bardziej typowo letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie wyglądasz! super kurtka<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice outfit Alica, a little bit rock and roll ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/10/29/new-heels-on-the-block/

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG! I have the same jacket))) You look stunning in this styling dear.

    OdpowiedzUsuń
  14. o widzisz ja też sobie zamówiłam tę kurteczkę;)cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Your jacket is so wonderful versatile, dear Alice, and I like it how you have combined it with the red pants!
    xx Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, jakie wspaniałe spodnie!
    Nic, tylko podziwiać Twoją figurę i gust.
    Dawno nie widziałam Cię w takiej "chłodniejszej" stylizacji na obecną pogodę.
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja ramoneska wygląda świetnie, uwierz lub nie, ale dosłownie wczoraj oglądałam podobną ramoneskę na stronie Zary i rozważam nad jej zakupem (choć Twoja w sumie jest tańsza, kliknęłam). Poza tym, bardzo podobają mi się Twoje botki, Alu.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for the interesting post! Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta ramoneska jest prześliczna, ale moim zdaniem jest zupełnie odwrotnie i właśnie pojawiają się coraz to krótsze xD

    Byłam ostatnio na sklepach i jeśli chodzi o inditex, to niestety ale wiele jest wręcz bardzo króciutkich dlatego ostatecznie nic dla siebie nie znalazłam, bo nie uśmiecha mi się chodzić jesienią z odkrytymi plecami żeby złapać przeziębienie :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne, we francuskich sklepach długie z kożuszkiem tylko widzę.

      Usuń
  20. Kurtka fajna i pewnie ciepła. Ja wiecznie marznę, więc od razu zwracam uwagę na takie rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks a lot :D

    ooohn, I want your coat, please :3

    NEW COOKING POST | Apple, Cinnamon and Oporto Wine Cake! :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ramoneska na Tobie leży idealnie. Bardzo ciekawe buty, Wszystko super...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ramoneski... są naprawdę genialne w swojej prostocie. A te kolczyki pasują idealnie!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. buty świetnie, dodają pazura stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czerwone spodnie są piękna ale Ja nie potrafię się w takich odnaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  26. love the jacket! i bought it too!

    OdpowiedzUsuń
  27. I love how you styled your red pants! I just ordered a pair (actually a whole red suit) and am hoping that it works!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna stylizaja! Czerwone spodnie boskie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny kożuszek- też polowalam na coś podobnego, ale zamówiłam za krótki i za mały i niestety musialam odesłać, a już tak zimno się zrobiło :/ grrrr
    kolczyki boskie- z chęcią sprawilabym sobie takie czerwone <3

    OdpowiedzUsuń
  30. this jacket amazing my dear
    NEW REVIEW ON MY BLOG <<< Nivea history and products >>>
    have an happy day
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta kurtka (48.39) jest genialna, zastanawiałam się nad nią i teraz gdy widzę u Ciebie jak świetnie wygląda, to żałuję że wzięłam inną;) Kolczyki (3.42) super, pięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz jak dziewczyna gitarzysty :))) jest rock, jest styl, jest fantastyczna stylizacja :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna jest ta ocieplana, bo moja bez futerka pod spodem juz sie nie nadaje na wyjscia bo za zimno

    OdpowiedzUsuń