poniedziałek, 4 grudnia 2017

Sweater time


Swetrów , o tej porze roku, nigdy za wiele.  Dają dużo ciepełka i nie znam osoby która by ich nie nosiła . Zaopatrzyłam się niedawno w sweter ze sklepu SammyDress. Kolor jest do dyskusji ,,gdyż mi kojarzy się ze złamaną żółcią albo musztardowym. Jest krótki,zarówno z przodu jak i tyłu. Ma długie rękawy, które chronią przed zimnem -gdy zapominamy o rękawiczkach . Dobrałam do niego mały , fikuśny detal w postaci broszki.

Sweaters at this time of year, never too much. They give a lot of warmth and I do not know a person who would not wear them. I have recently bought a sweater from the SammyDress store. The color is for discussion, because it is associated with yellow or mustard. It is short, both front and back. Has long sleeves that protect against the cold - when we forget about gloves. I favored him with a small, fanciful detail in the form of a brooch.








                                                        SWEATER - price here 

                                                        BROOCH - price here



54 komentarze:

  1. I love sweaters and I love the brooch detail! The color of the sweater is really lovely and I am crazy about these jeans!!!! You look gorgeous! Hope you have a lovely week!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest świetny. Ja przez długi czas miałam mało swetrów w swojej garderobie. Zazwyczaj nadganiałam marynarkami. Teraz to sie zmienia i kolekcja swetrów się powiększa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing outfit, you look fantastic. Great combination-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :) Kochana sweterek jest śliczny, chociaż zupełnie nie w moim kolorze, ale za to spodnie zwróciły moją uwagę :)poklikane myszko :***

    OdpowiedzUsuń
  5. wow amazing look!! love your jeans and this sweater is soooo cute

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam swetry :) Twój bardzo mi się podoba. Moją uwagę zwróciły spodnie, są świetne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam różnego rodzaju swetry :D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I like sweaters! The color is so fresh.
    Have a nice week.
    Nancy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swoim okiem widzę kolor musztardowy :) Swetry są świetne na zimę a jak jeszcze mają długie rękawy. Spodnie również są świetne, te koraliki dodają uroku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterki na zimę to mój must have:).

    OdpowiedzUsuń
  11. love this shade of lime!
    NEW OUTFIT ON MY BLOG <<< Golden lime fashion trend >>>
    have an happy day
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie mam sweterka w takim kolorku, klik - 15,97$, 3,56$ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię musztardowy, sama mam podobny sweterek i dość często go noszę :) Ty w swoim pięknie się prezentujesz, Alu, poza tym - świetne jeansy, te perełki dodają im charakteru :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega fajny sweterek, a kolor obłędny :) Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh very cute sweater darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny kolor, ostatnio się w nim po prostu zakochałam:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kolor jest już coraz bardziej wszędzie - więc jesteś - jak zwykle bardzo na czasie i bardzo trendy :))) Świetny wielki sweter i fantastyczne jeansy :)))) Idealnie :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. nic dodać nic ująć wyglądasz fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tego typu sploty na swetrach :) sama muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. i like most the color of this sweater. Great look. Happy winters:)
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful colour :)

    http://www.yelizinkesifleri.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje mi się, że znam te sweterek... ale... pewna nie jestem.
    Być może kiedyś się z nim zetknęłam gdzieś?
    Bardzo ładny.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny sweter. Do twarzy ci w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  24. A very nice colored sweater for the cold months ;) Have a great week Alice xx

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/12/01/league-of-extraordinary-heels/

    OdpowiedzUsuń
  25. awesome darling you look fabulous sweater & pant realy beautifull on you..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan online shopping pk

    OdpowiedzUsuń
  26. Awesome and chic look. Like your sweater and it's color.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdpowiedzUsuń
  27. hi my dear i repass
    New review on my blog <<< Trollbeads start bracelet >>>
    have an happy day
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. Those jeans are legit!! Love them! <3 - http://www.domesticgeekgirl.com

    OdpowiedzUsuń
  29. As usually very interesting! Thanks a lot for the post!

    OdpowiedzUsuń
  30. hi sweetie, i repass
    New review on my blog <<< MyBeautyBox – Jingle Bell Box >>>
    have an happy day
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  31. Thanks a lot :D

    I'm biggest fan of sweater weather combo :D In love with this color!

    NEW COOKING POST | EASY AND FAST Chocolate Cake for Christmas.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  32. such a beautifull combination..!i realy love it.keep posting
    https://wpthemesfree.website best wordpress premium themes

    OdpowiedzUsuń
  33. You look so pretty in this color! Great look :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. Spodnie masz genialne <3 bardzo lubię ten trend na perły <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Woooowwww bardzo ładny kolor sweterka!

    🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄
    zapraszam do mnie po świateczny nastrój i konkurs

    OdpowiedzUsuń
  36. I love pearls so I'm in love with your jeans haha! You look gorgeous as always

    Marisol x

    OdpowiedzUsuń
  37. love winter pieces like this!! so pretty! clicked!

    OdpowiedzUsuń
  38. Thanks a lot :D

    In loooove with this sweater color :D

    NEW REVIEW POST | LIERAC: RADIANCE TONIC // THAT CHANGED MY ROUTINE.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  39. lubie taki kolorek sweterka, nawet gdzies mam, ale spodnie to miażdżą system

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny sweterek :). Super tez te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Beautiful sweater!
    Have a nice evening!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja ostatnio ze swetrami się nie rozstaję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie wyglądasz w tym sweterku! :)
    Ja w swoje szafie mam ich całkiem sporo, ale większość w szarym kolorze. Jakoś nie potrafię się przekonać do siebie w kolorowym swetrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super perlistość na spodniach, że taka przejściowa. Sweter piękny choć kolor ma trudny, mnie zawsze ten kolor pociąga bardzo, a potem go rozdaję :( Uwielbiam przydługie rękawy :) Buziaki Alicjo :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przede wszystkim masz piękne perełkowe jeansy, a sweter już dawno rzucił mi się w oczy właśnie przez ten świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń