poniedziałek, 26 lutego 2018

Wspomnienia z Persalo.pl



                   Każdy z nas lubi zdjęcia, w dobie nowoczesnej techniki często przechowujemy je na komputerze i bardzo rzadko je przeglądamy. Podobnie dzieje się z albumami na zdjęcia , gdyż przeglądamy je tylko okazyjnie- a szkoda... Jest jednak parę ciekawych opcji jak swoje najciekawsze i najulubieńsze fotografie widywać na co dzień. Sklep Persalo.pl  wychodzi z takimi właśnie propozycjami. W swojej ofercie ma opcję personalizowanych kalendarzy oraz poduszek, etui na telefony, zdjęcia retro oraz wiele innych. Rzeczy zamawiane u nich są doskonałymi pomysłami na oryginalne prezenty dla wszystkich, w każdym wieku.
                  Zamówiłam w Persalo.pl poduszkę na której umieściłam 9 zdjęć, oczywiście jest opcja 16 oraz 25 fotografii. Wybrałam fotki bardzo klimatyczne, które kojarzą mi się ze wspaniałymi chwilami spędzonymi z moją córką. Jest to mój podarunek dla niej , dlatego też w tle zdjęć jest jej ulubienica, króliczyca Plamka ;-)
                    Sklep Persalo.pl przesyłkę dostarczył bardzo szybko, poduszka była profesjonalnie i elegancko zapakowana jak na prezent dobrej jakości przystało. Z ręką na sercu mogę polecić Wam produkty z tego sklepu. Będziecie mieć gwarancję że sprawią Wam one przyjemność jak i Waszym bliskim







                                             PODUSZKA- cena tutaj


37 komentarzy:

  1. Thanks a lot :D

    oohn, super cool idea my friend :) loved it!

    NEW GET THE LOOK POST | STRIPES ARE SO TIMELESS. :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow such a wonderfull post dear & great idea..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow, amazing post dear! Great idea! :) kiss

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że poduszka jest bardzo fajnie wykonana!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszka super...
    Co do zdjęć to mam masę albumów i często je przeglądam, częściej niż zdjęcia na kompie.
    Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia Alice...

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie personalizowane gadżety :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super sa takie rzeczy- taka poduszeczka to świetna pamiatka :-)'a króliczek przesłodki

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię czasem takie rzeczy, ot raz na jakiś czas.
    Chętnie bym spróbowała.
    A Króliś słodziak.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aww so lovely!! this bunny and great idea too

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jak słodka podusia i króliczek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. tu conejito es adorable, que simpatico, y tu cojin es precioso

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Już któryś raz z kolei widzę taką poduszkę i jestem nimi totalnie zachwycona ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh very cute post sweetheart
    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. What a great way to share pictures. This is ingenious and I love it!

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie poduszki też super i słodki króliczek <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetny pomysł na prezent dla córki:) piękna poduszka (79 zł) i super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł z poduszką super :) Ja kiedyś w innej firmie zamówiłam album który wykonali mi jak książkę z własnymi fotografiami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna poduszeczka, super pomysł również na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I don't know what is cuter: the bunny or the cushion :)
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello,

    So perfect !

    Sarah,http://www.sarahmodeee.fr

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny pomysł na prezent kochana <3
    Świetne wspomnienia <3

    Buziaki Alu :**

    OdpowiedzUsuń
  23. It's so cuuuute! Great post dear. Such lovely pics.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te gadżety ze zdjęciami poduchy czy kubki! Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny i bardzo oryginalny prezent :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny pomysł :) . Zapiszę ten adres, bo nie słyszałam o takiej technice hahaha . Kisses - Margot :))0

    OdpowiedzUsuń
  27. Looks really interesting! Thanks a lot for the post)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super podusia. Ja mam podobną. Dostałam w prezencie od mojej klasy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oh amazing post, and I just saw the wonderful website!!
    Thank you for sharing this information :)

    akiko

    OdpowiedzUsuń